«Verdens nest kuleste forestilling»

Barn som har lyst til å se en teaterforestilling om det aller kuleste de vet, eller selv å være med på å bestemme hva som skal skje, må få med seg «Verdens nest kuleste forestilling»! Denne forestillingen er fredagskveld OG lørdagskveld OG bursdag på én gang!

Det Andre Teatret har markert seg som et av de mest lekne og innovative teatrene her i landet. Nå legger de ut på veien sammen med Riksteatret, med forestillingen «Verdens nest kuleste forestilling».  I samarbeid med publikum skal de lage historiens beste show for hele familien, der små og store får være med på å bestemme hva som skal skje.  Ingen forestillinger blir like, men Det Andre Teatret og Riksteatret lover at alle blir like morsomme og garanterer en «underholdningsbombe».

Se www.riksteatret.no for spilleplan og kontakt Geir på geir@tiltak.org hvis du ønsker billetter.  Husk at so følge av smittevern er det begrenset antall billetter i salg, så det lønner seg å være rask.