Musikalen Mary Poppins

Mary Poppins, en av de mest populære Disney-filmene gjennom alle tider gjenoppstår i Folketeateret på en helt ny måte; som en perfekt musikal! Foreningen Tiltak er så heldige å ha billetter til musiaklen Mary Poppins i september.

Musikalens handling er basert på den klassiske Disney filmen og bøkene til P.L Travers. Musikalen har begeistret så vell kritikere som publikummere på Bordway. Med 2500 spilte forestillinger satte musikalen publikumsrekord, i tillegg til å sanket en rekke nominasjoner i ulike kåringer.

Alt muligmannen, Bert, introduserer oss for England i 1910, og den urolige Banks familien. Barna Jane og Michael har sendt mang en barnepike vekk før Mary Poppins dukker opp. Ved hjelp av en kombinasjon av magi og sunn fornuft, lærer hun familien hvordan de skal verdsette hverandre igjen. Mary Poppins tar barna med på mange magiske og minneverdige opplevelser!  Jane og Michael er ikke de eneste hun har en dyp effekt på, selv de voksne kan lære en lekse eller to fra barnepiken som forteller at «Alt kan skje, hvis du bare lar det skje».

Ta kontakt med Tonje på tonje@tiltak.org om du ønsker billetter til denne forestillingen.