Moderne kjærlighetshistorie på teaterscenen

«Pust» av Duncan Macmillan med Kamilla Grønli Hartvig og Axel Bøyum på scenen, til kulturhus over hele landet. Foreningen Tiltak har billetter.

Med «Pust» av den britiske dramatikeren Duncan Macmillan, byr Riksteatret på en moderne kjærlighetshistorie medKamilla Grønli Hartvig og Axel Bøyum i rollene. Regien er ved Marie Blokhus og Ingrid Olava står bak musikken.

I en serie lynraske scener blir historien fortalt, gjennom en samtale som varer livet ut. Det handler om de små og store valgene vi gjør i livene våre.  Duncan Macmillan har selv beskrevet stykket som en blanding av «stand up», dans og en brytekamp.  Mange vil forøvrig huske Axel Bøyum fra TV-serier som Heksejakt, Heimebane og Øyevitnet.

Se www.riksteatret.no for spilleplan og kontakt Geir på geir@tiltak.org hvis du ønsker billetter.  Husk at so følge av smittevern er det begrenset antall billetter i salg, så det lønner seg å være rask.