Melodi Grand Prix junior 2015

Lørdag 7. November er det klart for årets finale i Melodi Grand Prix jr. I år var det over 700 påmeldte, nå er de ti finalistene plukket ut og vi gleder oss til en underholdene kveld med fine, unge talenter i Oslo Spektrum. Foreningen Tiltak har billetter.

Melodi Grand Prix Junior arrangeres i regi av NRK hvert år og er en sangkonkurranse for unge i alderen 8- 15 år. Det er en flott festaften for både store og små, og publikum får høre egenkomponerte sanger fra de unge finalistene. Opp igjennom årene har vi fått høre flotte hitter som «Oro Jaska Beana», «Så sur da» og ikke minst fjorårets vinnerlåt «#online». Fjorårets vinner Mathea-Mari sa følgende etter hun vant: «Bare det å gå på scenen og synge foran så mange mennesker, var helt ekstremt. Man får så mye energi fra hver og en av dem ikke minst alle dem som hoier og klapper. Dette er det beste jeg vet, og jo flere publikummere, jo bedre». Oslos storstue vil nok fylles til randen også i år, for å heie frem de talentfulle unge artistene, og vi håper de med billetter fra Foreningen Tiltak vil få en minnerik kveld.

De som ønsker billetter kan melde sin interesse til Tonje på tonje@tiltak.org. De heldige som får billetter blir kontaktet.