Komplottet

[vc_row][vc_column width=»1/1″][vc_column_text el_class=»ingress»]Kåre Conradi i glitrende psykologisk maktspill. Foreningen Tiltak har billetter til forestillingen på Riksteatrets scene i Nydalen tirsdag 20. januar.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/1″][vc_column_text]Kåre Conradi spiller hovedrollen når Riksteatret får norgespremiere på Joe Penhalls Komplottet (Dumb Show), som blir karakterisert som et psykologisk maktspill. Med seg på scenen får han Ulrikke Døvigen og Tov Sletta, mens Kim Sørensen har regien. Forestillingen handler om talkshowkjendisen som strekker seg mer enn langt for å lage en god historie.

–Jeg kunne ikke si annet enn «ja takk» da Ellen Horn tilbød meg hovedrollen som talkshowkjendisen i denne britiske teatersuksessen, sier skuespiller Kåre Conradi, som skal ut på sin første store turné med Riksteatret.

Foreningen Tiltak har billetter til Komplottet på Riksteatrets scene i Nydalen, tirsdag 20. januar kl. 19.00. Interesserte melder seg til Geir på geir@tiltak.org. Det kan også være muligheter for billetter langs turneruten, som finnes på www.riksteatret.no.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]