Hip hop i kulturhus over hele landet

Hip hop-forestillingen «Blokk til blokk» med Don Martin, Fela og Castro ble en stor suksess på Det Norske Teatret, og skal nå på turne med Riksteatret. Foreningen Tiltak har billetter!

Hvor du kommer fra er ikke bare et sted du ikke har valgt, det er også med på å gjøre deg til den du er. Blokk til blokk er en konsertforestilling om å komme dit du er, ikke på grunn av, men på tross av.  Don Martin, Castro og Fela har lenge vært markante stemmer innen norsk rap. Alle har på ulikt vis gjort rap til et levebrød, og hiphop har vært et fast holdepunkt gjennom livet, både musikalsk og sosialt. I forestillingen Blokk til blokk forteller de sine historier

«En opplevelse som er større enn en konsert og rikere enn en vanlig forestilling» skrev Aftenposten og belønnet forestillingen med terningkast 5.

Se www.riksteatret.no for spilleplan og kontakt Geir på geir@tiltak.org hvis du ønsker billetter.  Husk at som følge av smittevern er det begrenset antall billetter i salg, så det lønner seg å være rask.