Disney on Ice 2016 – Jubileumsforestilling!

For 25. gang gjestet Disney on Ice Oslo Spektrum i januar.  Jubileet ble markert med et fartsfylt familieshow, hvor Foreningen Tiltak hadde ikke mindre enn 45 gjester på plass.

Disney On Ice er en tradisjon for mange, og i år ble 25-årsjubileet markert med et storslagent show. Reiseguidene Mikke, Minni, Langbein, Donald Duck og Dolly inviterte på tidenes familieferie da de lot publikum bli med på besøk til de magiske stedene i Disneys Løvenes Konge, Den Lille Havfruen, Peter Pan og Frost.  Samtidig var det 10. gang Foreningen Tiltak hadde gjester på showet, totalt 45 ved denne anledning.

Vi håper alle koste seg med de mange Disney-favorittene og magiske øyeblikk med moro, spenning, fantastiske historier og herlig musikk.

Vi gleder oss allerede til neste år!