Disney On Ice - Dream Big

Nå kan du oppleve Mikke, Minni, Donald, Langbein og stjernene fra Frost, Vaiana, Coco, Aladdin, Skjønnheten og Udyret, Den lille havfruen, Prinsessen og frosken, To på rømmen og flere! Foreningen Tiltak gir billetter til Disney on Ice!

Miguel drømmer om å bli musiker og reiser gjennom de Dødes Rike for å avsløre sannheten om familien sin. Syng med Aladdin, Genie og Jasmine på et eventyr som tar oss med til en helt ny verden. Seil av sted med modige Vaiana og Maui når de leter etter det stjålne hjertet til Te Fiti. La deg inspirere av kjærlighetens magi på Anna og Elsas ferd for å stoppe den evige vinteren.

Opplev og del magiske øyeblikk fra Disneys utrolige fortellinger og sanger. Dette fantastiske familieshowet på is gir alle en grunn til å drømme på Disney On Ice!

Familieshowet Disney On Ice er blitt en tradisjon for mange og er et flott julegavetips som både barn og voksne har glede av.

Forestillingen vises i Oslo Spektrum 2. – 5. februar 2023 og Foreningen Tiltak skal dele ut mange billetter.  Meld fra til Geir på geir@tiltak.org antall og ønsket tidspunkt.