Britney Spears til Norge

10. august kommer Britney Spears til Norge og Telenor Arena. Artisten har gjestet Norge flere ganger tidligere og kommer nå som del av en eksklusiv turne i Europa og Nord-Amerika. Foreningen Tiltak har Platinum-billetter til begivenheten.

Britney Spears har de siste fire årene hatt kontrakt i Las Vegas, der showet «Britney: Piece of Me» ​har blitt framført jevnlig. Hun har siden 2013 solgt nesten én million billetter i kasinobyen.  Det er dette showet, som består av en hitparade med alle de klassiske låtene, som nå skal på en eksklusiv turne.

Artistens foreløpige siste album, «Glory», kom i 2016.  Hun har toppet de norske hitlistene en rekke ganger. Første gang var i 1999 med «…Baby One More Time». Forrige gang hun toppet i Norge var i 2012, med will.i.am-samarbeidet «Scream & Shout».

1. august kl 19.30 er hun altså klar for Telenor Arena, og Foreningen Tiltak har noen av de beste billettene som er å oppdrive, nemlig Platinum-billetter. Interesserte kontakter Geir på geir@tiltak.org.