Opplevelser og pauser fra sykdom og sykehus, er viktig for psykisk helse og livskvalitet. Det er i sin tur viktige verktøy for helbredelsesprosessen så vel psykisk som fysisk. Angst og usikkerhet har som oftest med fremtiden å gjøre. Vi arbeider med kreft- og hjertesyke barn og deres familier i tiden utenfor sykehuset. Vi gir dem mulighet for nye impulser og mulighet for et pusterom med et smil om munnen.

På denne siden finner du en oversikt over noen av de tiltakene vi planlegger de neste månedene, samt et lite innblikk i hva vi har bidratt til i tiden som gikk.

KOMMENDE AKTIVITETER

Don Quijote

Don Quijote De fleste har hørt om Don Quijote, noen har kanskje en gang sett en film, men de færreste har lest boken. Ikke så

Cirque du Soleil,

Cirque du Soleil – Corteo i Spektrum Cirque du Soleil – Corteo kommer til Oslo Spektrum i februar 2022. Vi har allerede fått billetter. Verdensstjernene

mammamia

Mamma Mia på Folketeateret 1. oktober Folketeateret har vi billetter til publikumsfavoritten Mamma Mia. MAMMA MIA! er den ultimate ”feel-good” musikalen og nå fremføres den

Kardemomme by

Det blir fest i Kardemomme by. Og du er invitert! Kardemomme by er tilbake på Riksteateret. NB! Forestillingen er utsatt inntil videre. Ny dato kommer.

TOPPAR VG-LISTA Are Kalvø

TOPPAR VG-LISTA Om popmusikken og meningen med livet. Foreningen Tiltak har billetter til satirikeren Are Kalvøs nye forestilling flere steder i landet. Kan det hende

Dagfinn Lyngbø – Mars

Kjøreregler i forbindelse med koloniseringen av Mars med Dagfinn Lyngbø Den kjente og kjøre standup komikeren Dagfinn Lyngbø er endelig klart med nytt show. Kjøreregler