TOPPAR VG-LISTA

Om popmusikken og meningen med livet. Foreningen Tiltak har billetter til satirikeren Are Kalvøs nye forestilling flere steder i landet.

Kan det hende at svarene på alle de store spørsmålene om livet ikke er å finne i litteraturen, filosofien eller religionen? Kan det hende at de er å finne hos Britney Spears og Freddy Kalas?

Kan det hende at svarene er å finne i de skikkelig populære sangene som omgir oss gjennom hele livet? Are Kalvø tror det. Med utgangspunkt i et knippe sanger som har toppet VG-lista de siste femti årene, prøver Kalvø i denne forestillingen å forstå vår tid og finne meiningen med livet. Såpass må det være.

«Toppar VG-lista» handler om liv, død, politikk, religion, kjærlighet, vennskap, kriser og menn i altfor små shorts. Og sang og dans.

Se www.riksteatret.no for spilleplan og kontakt Geir på geir@tiltak.org hvis du ønsker billetter.  Husk at som følge av smittevern er det begrenset antall billetter i salg, så det lønner seg å være rask.