Foreningen Tiltak | Støtt vårt arbeid
Ditt bidrag hjelper! Hjelp oss til å gi alvorlig syke barn et smil i hverdagen.
gi støtte, veldedig arbeid, hjelp syke barn, kreft, hjertesykdom, kreftbarna, hjertebarna, foreningen tiltak, sammle inn penger, frivillig, kreftsykebarn, hjertesykebarn

Støtt vårt arbeid

Hjelp oss å få til mer

Foreningen Tiltaks arbeid bygger på innsamlede midler fra private og bedrifter. Vi søker også støtte via støtteordninger fra det offentlige og private legater. Hvert bidrag gjør det mulig å gjennomføre flere tiltak for kreft- og hjertesyke barn og deres pårørende.

Gi støtte direkte!

Vi har online støtteordning med betaling via Paypal der du kan støtte arbeidet vårt. Enkelt og her og nå.

Privatperson

Kanskje har du blitt kontaktet av en av våre konsulenter per. telefon. Foreningen Tiltak har valgt å bygge opp en egen salgsorganisasjon for å sikre kvalitet og ha kontroll på innhold og gjennomføring av salgsarbeidet. Dermed kan vi sørge for at de du møter i telefonen er kvalifisert til å gi et riktig bilde av arbeidet foreningen utfører.

Som privatperson kan du støtte foreningen med et engangsbeløp som innbetales enkelt og trygt via giro. Du har også mulighet til å gi din støtte via avtalegiro. Da avtales et fast månedlig støttebeløp som løper så lenge du ønsker.

Støtt oss

Kjøp produkter og støtt arbeidet

Nå kan du kjøpe et utvalg av typiske kontorprodukter og samtidig støtte arbeidet vårt. Ved å kjøpe produktene her, selv om de er noe dyrere, bidrar du og din bedrift til å gi alvorlig syke barn og deres pårørende mulighet for opplevelser og et pusterom I hverdagen som vi andre tar for gitt.

Se oversikt over hvilke produkter vi kan levere på din dør her.

Se produktene her

Våre sponsorer

Vårt arbeid er mulig takket være våre støttespillere. Her er noen av våre hovedsponsorer.