Foreningen Tiltak | Støtt vårt arbeid

Støtt vårt arbeid

HJELP OSS Å FÅ TIL MER

Foreningen Tiltaks arbeid bygger på innsamlede midler fra private og bedrifter. Vi søker også støtte via støtteordninger fra det offentlige og private legater. Hvert bidrag gjør det mulig å gjennomføre flere tiltak for kreft- og hjertesyke barn og deres pårørende.

Kanskje har du blitt kontaktet av en av våre konsulenter per. telefon. Foreningen Tiltak har valgt å bygge opp en egen salgsorganisasjon for å sikre kvalitet og ha kontroll på innhold og gjennomføring av salgsarbeidet. Dermed kan vi sørge for at de du møter i telefonen er kvalifisert til å gi et riktig bilde av arbeidet foreningen utfører.

Som privatperson kan du støtte foreningen med et engangsbeløp som innbetales enkelt og trygt via giro. Du har også mulighet til å gi din støtte via avtalegiro. Da avtales et fast månedlig støttebeløp som løper så lenge du ønsker.