Stille natt, Hellige natt

Foreningen Tiltaks tradisjonelle juleaktivitet vil i år være kirkekonserten «Stille natt Hellige natt». For mange blir det ikke jul uten en julekonsert i førjulstiden, og nettopp denne konserten regnes av mange som førjulskonserten over alle. Foreningen Tiltak har billetter flere steder i landet.

«Stille natt, hellige natt» var først ute med å reise rundt i førjulstiden med profesjonelle artister.  Etter mer enn 30 år kan man trygt si at konserten er blitt en seiglivet tradisjon. Mange artister har bidratt i ensemblet, og i år er det Alexander Rybak, Ingrid Berg Mehus, Maria Haukaas Mittet, Hans Marius Hoff Mittet og Rune Larsen som skal sikre julestemningen over hele Midt- og Sør-Norge.

«Formidlet gjennom noen av landets fremste artister og musikere, ønsker vi med Stille natt hellige natt å forene høytid og glede. Respekten for budskapet og kirkerommet er tydelig, samtidig som leken og gleden får rom», sier produsent Tor Arne Ranghus.

Foreningen Tiltak har billetter flere steder.  Sjekk turnéruten på www.taran.no og finn ut hvor du kan forene høytid og glede i førjulstiden.  Meld inn billettønsker til geir@tiltak.org.