Musikalen Sister Act

Høstens store musikal er den verdenskjente musikalkomedien 'Sister Act', basert på den populære filmen fra 90-tallet. Nå kommer denne til Oslo og Chateau Neuf og Foreningen Tiltak har sikret seg billetter!

Dette er en fengende musikal få vil klare å sitte rolig til. Handlingen foregår i San Fransisco hvor hovedrollen må skjule seg fra sin etterlyste kjæreste i et kloster, utkledd som nonne. I Norge vil rollene bekles av blant annet Anna-Lisa Kumoji, kjent fra Grand Prix, Stjernekamp og flere store musikaler. I tillegg til Kevin Mbugua, Tom Sterri og Hilde Lyrån, for å nevne noen.

Her er masse humor og musikk som spenner fra 70-tallets disco til storslagne ballader!

Foreningen Tiltak kan bidra med billetter flere steder over hele landet.  Sjekk www.riksteatret.no og send epost til Geir med ønsket antall og sted, til  geir@tiltak.org