Sissels Jul

Ingen kan vel skape julestemning som hele Norges Sissel Kyrkjebø.  Billettene til hennes julekonsert i Oslo Spektrum er allerede lagt ut, og Foreningen Tiltak har sikret billetter.

Sissel Kyrkjebø har gjestet Oslo flere år med sine fantastiske julekonserter. Det har vært fulle hus, stor stemning og de beste kritikker. I år er det Oslo Spektrum som skal huse hennes julekonserter. Det blir store musikalske øyeblikk, gåsehud og en tåre i øyekroken, når en av Norges flotteste stemmer fremfører kjente og kjære julesanger.

Det føles som det er noe uatskillelig med jula og Sissel Kyrkjebø. Står hun ikke alltid der, som en av våre nasjonale helligdommer, i fin kjole og synger julesanger finere enn noen andre?  Nei, hun gjør ikke det alltid, men når hun gjør det blir det en magisk og eksklusiv opplevelse for publikum..

Foreningen Tiltak har billetter til konserten i Oslo Spektrum lørdag 2. desember kl. 18.00.  Kontakt Geir på geir@tiltak.org.   Ved stor interesse fordeles billettene ved loddtrekning.