Foreningen Tiltak | OPTIMIST – Årets store musikalbegivenhet!

OPTIMIST – Årets store musikalbegivenhet!

26 jun OPTIMIST – Årets store musikalbegivenhet!

Musikalkomedien basert på sangene til Jahn Teigen har premiere i september – og vi har billetter 20. september!

«Min første kjærlighet», «Mil etter mil», «Det er en fin dag», «Do re mi», «Bli bra igjen», «Voodoo», «Adieu» og «Det vakreste som fins» … dette er bare noen av sangene den helt nye musikalkomedien «Optimist» har å by på! Øystein Wiik har skrevet manuset og publikum kan vente seg en ellevill og humoristisk kjærlighetshistorie med storslått scenografi, flotte kostymer, store shownummer – og selvsagt en hel haug av Jahn Teigens legendariske sanger!

I front av et stort ensemble og levende orkester står flere av landets største musikalartister og komikere: Hans Marius Hoff Mittet, Jan Martin Johnsen, Hilde Lyrån, Gustav Nilsen, Jonas Rønning og Charlotte Brænna.

Send mail til geir@tiltak.org for å melde interesse