Barneforestillingen «Mio, min Mio» på utsatt turne

Astrid Lindgrens klassiker måtte utsettes som følge av pandemien. Våren 2022 er forestillingen klar for scener over hele landet. Foreningen Tiltak har billetter!

Astrid Lindgrens eventyrlige klassiker «Mio, min Mio» er historien om den foreldreløse gutten som blir prins Mio. En storslått og vakker fortelling om savn og ensomhet, vennskap og ondskap og det sterke båndet mellom barn og foreldre.

Forestillingen i Hilde Brinchmanns regi fikk Heddaprisen 2019 for «Årets beste barneforestilling».

«En fantastisk opplevelse» Romsdals Budstikke (6)
«Magiske, mytiske Mio» Sunnmørsposten (5)
«Det er ikke få voksne som har kommet hulkende ut fra denne sterke barneforestillingen.» Hedda-juryens begrunnelse

Aldersgrense: 6 år.

Se www.riksteatret.no for spilleplan og kontakt Geir på geir@tiltak.org hvis du ønsker billetter.  Husk at som følge av smittevern er det begrenset antall billetter i salg, så det lønner seg å være rask.