Foreningen Tiltak | «Mary Poppins» var særdeles populær

«Mary Poppins» var særdeles populær

07 feb «Mary Poppins» var særdeles populær

Den storslåtte musikalen «Mary Poppins» har gått sin seiersgang på Folketeatret i Oslo.  Og Foreningen Tiltak har selvsagt hatt billetter.  Så populært har dette vært at Foreningen hadde gjester i salen hele 4 ganger.

Et stort ensemble på rundt 20 skuespillere og dansere, og et stort orkester i tillegg, bidro til å gjøre dette til en storslått forestilling. Scenografien var i følge rapportene dessuten en opplevelse i seg selv, med fantastisk utsikt over hustakene i London i smogens tid. Heidi Ruud Ellingsen har kommet langt siden hun vant «Drømmerollen» i NRK. Hun spilte Mary Poppins med en i følge anmeldelsene «sjarmerende blanding av autoritet og vennlighet».

Det er tydelig at dette var et populært tiltak for Foreningens brukere.  Hele 4 forestillinger måtte til for å sørge for billetter til alle de som ønsket det.