Marcus & Martinus er klare for Europa-turné:

«Moments Tour» i Oslo Spektrum med Marcus & Martinus i mars hadde  Foreningen Tiltak  billetter til…

Turneen har samme navn som deres siste album, «Moments», og skal innom alle de nordiske landene, i tillegg til Tyskland, Sveits, Østerrike, Slovenia, Kroatia, Serbia, Hellas, Tsjekkia og Polen.

Duoen fra Trofors i Nordland har opparbeidet seg lojale og ivrige fans på kontinentet. Ifølge arrangøren er flere av konsertene i Norge, Sverige, Danmark og Finland allerede utsolgt, de første kun i løpet av ti minutter.

Tvillingene Marcus og Martinus Gunnarsen var bare ti år gamle da de vant Melodi Grand Prix Jr i 2012 med låten «To dråper vann». Siden den gang har de gitt ut tre plater, flere singler og spilt for fulle hus både i Norden og deler av Europa.

I januar fikk de den gjeveste prisen under Spellemannspris-utdelingen, «Årets Spellemann». Opptredenen på Nobelkonserten  et par måneder tidligere var nok også en fjær i hatten.

På albumet «Moments», som nylig ble utgitt, samarbeider de med flere anerkjente produsenter fra USA, Norge og Sverige.

Foreningen Tiltak har billetter helt oppe ved scenen i Oslo Spektrum, i Golden Circle.  Her er det 13-årsgrense.  De som ønsker å oppleve Marcus & Martinus i Oslo Spektrum kan melde sin interesse til Geir på geir@tiltak.org