Foreningen Tiltak | Marcus & Martinus er klare for Europa-turné:

Marcus & Martinus er klare for Europa-turné:

Marcu & Matinius i Oslo Spektrum

08 des Marcus & Martinus er klare for Europa-turné:

«Moments Tour» i Oslo Spektrum torsdag 22. februar 2018: Marcus & Martinus har lansert sitt tredje album, Moments, og er nå klare for ny turne. Gutta, som nå er 15 år, skal besøke noen av de største og mest anerkjente konsertstedene og arenaene i Norden og Europa.  Foreningen Tiltak har billetter til Oslo Spektrum 22. februar.

Turneen har samme navn som deres siste album, «Moments», og skal innom alle de nordiske landene, i tillegg til Tyskland, Sveits, Østerrike, Slovenia, Kroatia, Serbia, Hellas, Tsjekkia og Polen.

Duoen fra Trofors i Nordland har opparbeidet seg lojale og ivrige fans på kontinentet. Ifølge arrangøren er flere av konsertene i Norge, Sverige, Danmark og Finland allerede utsolgt, de første kun i løpet av ti minutter.

Tvillingene Marcus og Martinus Gunnarsen var bare ti år gamle da de vant Melodi Grand Prix Jr i 2012 med låten «To dråper vann». Siden den gang har de gitt ut tre plater, flere singler og spilt for fulle hus både i Norden og deler av Europa.

I januar fikk de den gjeveste prisen under Spellemannspris-utdelingen, «Årets Spellemann». Opptredenen på Nobelkonserten  et par måneder tidligere var nok også en fjær i hatten.

På albumet «Moments», som nylig ble utgitt, samarbeider de med flere anerkjente produsenter fra USA, Norge og Sverige.

Foreningen Tiltak har billetter helt oppe ved scenen i Oslo Spektrum, i Golden Circle.  Her er det 13-årsgrense.  De som ønsker å oppleve Marcus & Martinus i Oslo Spektrum kan melde sin interesse til Geir på geir@tiltak.org