Mamma Mia på Folketeateret

1. oktober Folketeateret har vi billetter til publikumsfavoritten Mamma Mia.

MAMMA MIA! er den ultimate ”feel-good” musikalen og nå fremføres den på engelsk i Norge for første gang. Den internasjonale turnéen med originalversjonen på engelsk har spilt verden over med stormende suksess. Siden åpningen i Dublin i 2004, er den sett av over 3 millioner mennesker i Europa, Asia, Sør-Afrika og New Zealand. Også i byer hvor en lokal produksjon har spilt for fulle hus, har publikum et ønske om å se originalversjonen på engelsk slik vi kjenner den fra Londons West End og Broadway. I Stockholm så rundt 1 million mennesker den svenske versjonen. Da den internasjonale turnéen kom et drøyt år senere, ble samtlige forestillinger utsolgt med det samme, og turnéen kommer nå tilbake dit for 2. gang før den fortsetter til Oslo. I denne oppsetningen synges alle sangene slik vi alle kjenner dem, og det er rom for allsang i salen.

Ta kontakt på geir@tiltak.org for å melde din interesse. Dette er populært, så kan lønne seg å være tidlig ute.