Koste seg på Jungelboka

Jungelboka var i våres tilbake på Chateau Neuf i Oslo.  Foreningen Tiltak hadde flere gjester i salen som koste seg med Mowgli, Baloo, Baghera og alle de andre kjente og kjære beboerene i jungelen.

«Alle» kjenner Kiplings eventyrlige historie om om Mowgli som oppdras sammen med en ulveflokk i jungelen.  I 1989 ble Jungelboka for første gang satt opp som musikal i Norge, og vårens forestilling var bygget opp over samme lest.

Foreningen Tiltak hadde invitert flere gjester som alle kunne kose seg over shownumre med to fornøyelige åtseldyr (Hilde Lyrån og Kim Arne Wifladt), og freidige apekatter – anført av en apekonge (Hans Petter Moen) som ingen kunne betvile var en Donald Trump-kloning. Og Tom Sterris Baloo var en bamse de yngste nok kunne hatt med seg hjem.

Vi håper alle våre gjester hadde en fornøyelig kveld.