Klara, villsvinet og den lille musikkfabrikken

Bli med Oslo-Filharmonien påen eventyrlig musikkreise for hele familien! Og billetter får du hos Foreningen Tiltak.

Oslo-Filharmonien fyller 100 år og sammen med Riksteatret ønsker de å feire den store bursdagen med en gavepakke av en familieforestilling for barn og voksne over hele landet som har lyst til å oppleve barneteater og klassisk musikk med musikere fra Oslo-Filharmonien på sitt kulturhus.

Vi leker med våre musikalske skatter og byr på overraskelser og moro for både øyne og ører. I tillegg til spennende utvalg av klassiske perler og nyskrevet musikk, inneholder forestillingen massevis av referanser fra TV, film og data-spill som barna kjenner igjen fra sin egen virkelighet. Sammen med skaperne av Elias-filmene, Animando, og det New York-baserte teaterkompaniet Wakka Wakka lager vi et visuelt univers og en animasjon som du neppe har sett maken til.

Foreningen Tiltak har billetter flere steder rundt om i landet.  Se www.riksteatret.nofor spilleplan og kontakt Geir på geir@tiltak.orghvis du er interessert i billetter