Foreningen Tiltak | Kjøp disse produktene og støtt vårt arbeid
page-template-default,page,page-id-835,vcwb,vcwb-ver-2.1,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-5.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.4,vc_responsive,elementor-default

Kjøp disse produktene og støtt vårt arbeid

Når du kjøper produkter fra Foreningen Tiltak bidrar du til å gi kreft- og hjertesyke barn mulighet for små pusterom i en tøff hverdag. Foreningen Tiltak arbeider for de syke barna og deres  pårørende i tiden utenfor sykehuset. Vårt mål er å gi dem opplevelser og muligheter som vi andre tar for gitt. Dette kan være billetter til konserter, ulike arrangementer, forledrereiser og andre små og store opplevelser. Produktene er litt dyrere, men det er fordi dette støtter arbeidet vi gjør for kreft- og hjertesyke barn. Takk for ditt bidrag!

Friele kaffe

Friele Frokostkaffe Original er en anvendelig kaffe som kan nytes i de fleste anledninger. En nøye utvalgt blanding av kaffetyper, hovedsakelig fra Brasil, garanterer en rund og fyldig kaffe med lang ettersmak.

Evergood kaffe

Evergood er en fyldig, aromatisk kaffe med en velbalansert fin smak. I Evergood er innholdet av finere høytvoksende kaffesorter spesielt stort, for at smak og aroma skal bli best mulig.

Evergood Kokmalt

Evergood Classic

Evergood Classic (hele bønner)

Esker med 6 post á 500g

Evergood Dark Roast

Evergood Dark Roast (hele bønner)

Esker med 6 poser á 500g

Ali kaffe

ALI Original består av en blanding av 100% Arabica-bønner fra Brasil og Colombia. Området i Brasil er Minas Gerais som ligger hele 1000-1200 m.o.h.

kr. 2.520,-

Liptonbox

Lipton Te (stor)

Lipton tilbyr et variert utvalg av forfriskende te-varianter passende for ethvert øyeblikk i løpet av dagen!

(Stor) Esker med 300 poser i assotert utvalg

kr. 2.600,-

Liptonbox

Lipton Te (liten)

(Liten) Esker med 180 poser i assotert utvalg

kr. 1.700,-

Medi Førstehjelpskoffert

Pakket i oversiktlige nummererteposer som viser bruksområdet.  Anbefales som førstehjelpskoffert for turbusser og som en beredskapskoffert for små bedrifter, kontor og forretninger.
Leveres med brakett for veggoppheng.

kr. 3.350,-

Flexi Førstehjelpskoffert

En lett transportabel førstehjelpskoffert som egner seg best på steder der uforutsette skader kan oppstå f.eks i kjøretøy eller på mindre arbeids- plasser. Kofferten dekker minimumskravet til førstehjelpsutstyr på mindre arbeidsplasser.

Hval sjokolade

Assortert utvalg av sjokolade fra Hval Sjokoladefabrikk.
Eske m / 16 stk bokser á 300 g.

kr. 3.120,-

Eske m / 6 stk bokser á 908 g

Esker m / 12 bokser á 400 g

Kopipapir

80 gr. kopipapir av god kvalitet.

Eske á 2.500 ark

kr. 1.495,-

Støttespiller 2016

Ved å bli støttespiller av Foreningen Tiltak får du tilgang til et digitalt emlbem for bruk i deres ulike digitale-kanaler.

kr. 5.000,-