Julecruise til København.

Tradisjon tro inviterer vi også i år til vårt mest populære arrangement; julecruiset til København.

18.-20. Desember 2015 reiser vi med det flotte julecruiset til DFDS Seaways. I kongens by venter et julepyntet tivoli som garantert vil lokke frem julestemningen med sine juleboder, spisesteder og millioner av lys i trærne. Nyt en varm gløgg fra en av de mange gatevognene å kjenn julestemningen spre seg. Eller kanskje det frister med litt juleshopping i Strøget?

Julecruiset gir mulighet til å møte andre i samme situasjon og skaper en sosial møteplass for både barn og voksne. Det vil bli lagt opp til både felles aktiviteter og rom for egentid.

For de som er med på denne turen, er den et viktig og godt pusterom i en krevende hverdag preget av sykdom, behandlinger og utfordringer.

Hvert år gjennomfører Foreningen Tiltak en hel rekke små og store tiltak. For de som lever med et alvorlig sykt barn endres hverdagen radikalt, og de helt enkle små ting blir umulig å få til. Å planlegge dager fremover blir ofte svært vanskelig. Derfor er et av de mest populære og kanskje viktigste tiltak vi gjennomfører, reiser i inn- og utland.

Foreningen Tiltak tilrettelegger for at foreldre, søsken og hele familier får mulighet til å reise bort noen få dager- oppleve nye ting og være sammen. Dette er viktig for psyken, forholdet og det å kunne få oppleve å leve tilnærmet normalt igjen.

Ønsker du å bli med på julecruiset melder du din interesse til Tonje på tonje@tiltak.org.

Vi i Foreningen Tiltak gleder oss til en hyggelig førjulstur!