Foreningen Tiltak | Folk og røvere i Kardemomme by

Folk og røvere i Kardemomme by

29 mai Folk og røvere i Kardemomme by

Det blir fest i Kardemomme by. Og Foreningen Tiltak har billetter!

I Kardemomme by bor gamle Tobias, pølsemakeren, trikkefører Syversen og barberer Sørensen. Tommy og tante Sofie og vesle Kamomilla. Og politimester Bastian som aldri har lyst til å arrestere noen. Rett utenfor byen bor det tre røvere som heter Kasper, Jesper og Jonatan. De har også lyst til å være med.

Ta med deg barna på Riksteatrets oppsetning av Folk og røvere i Kardemomme by – en teaterforestilling full av energi, humor, dans og masse musikk. Du vil møte en frekk papegøye, en talende kamel og en løve som er glad i melkesjokolade. Bli med inn i Egners verden og opplev den magiske teaterstemningen på kulturhuset der du bor.  Røverne gleder seg til å hilse på barna som kommer på besøk.

Med Kim Haugen i registolen og et ensemble fylt av unge, nye talenter ønsker vi å innlemme en ny generasjon i vår felles kulturarv. Ja, vi elsker Thorbjørn Egner!

Foreningen Tiltak har billetter til flere steder over hele landet.  Sjekk reiseruten på www.riksteatret.no og send epost til Geir på geir@tiltak.org