FLASHDANCE på Chateu Neuf

Etter GREASE-suksessen tar Taran & StarWorks nå musikalen FLASHDANCE til Oslo og setter opp FLASHDANCE på Chateu Neuf. Dette blir uten tvil høstens store festforestilling, og Foreningen Tiltak har billetter.

1. oktober 2018 er det endelig klart for Norgespremiere på musikalen FLASHDANCE på Chateau Neuf. Heidi Ruud Ellingsen spiller Alex Owens, 18-åringen fra Pittsburg som er fabrikkarbeider på dagtid og nattklubbdanser på kvelden. Hun drømmer om å komme inn på en prestisjefylt ballettskole men dette viser seg å bli langt vanskeligere enn hun kunne forestille seg.

Filmen tok verden med storm da den kom i 1983 og det er første gang sceneversjonen blir presentert i Norge. Et stort ensemble, live orkester og hits som «What a feeling», «Maniac», «Gloria», «Manhunt» og «I love rock’n’roll».

Musikalen Flashdance er skrevet av Tom Henley & Robert Cary og med musikk av Robbie Roth og sangtekster av Roth og Cary. Historien bygger på Paramount filmen med samme navn fra 1983.

Foreningen Tiltak har billetter til forestillingen 17. november kl 20.30.  Send en melding til Geir på geir@tiltak.orgom du er interessert.