Foreningen Tiltak | Familieshowet Disney On Ice til Oslo Spektrum i januar

Familieshowet Disney On Ice til Oslo Spektrum i januar

Diceny on Ice 2018

08 des Familieshowet Disney On Ice til Oslo Spektrum i januar

Disney on Ice byr på herlige historier som skaper gode minner og varme følelser for både gutter og jenter, unge og voksne.  I flere år har Foreningen Tiltak invitert gjester til isshowet.  Det gjør vi også denne gang, og ber om at interesserte melder fra.

Vinterens familieshow består av hele fire forskjellige Disneyhistorier. Disney On Ice, presenterer En Magisk Verden med stjernene fra Disneys og Pixars Biler og Toy Story, samt fra Disneys Den Lille Havfruen og Frost.

Gi gass når Lynet McQueen, Bill og resten av mannskapet i Disney© Pixar’s Biler imponerer med fartsfylte stunt på isen! Dykk ned i det fortryllende riket under havoverflaten med Ariel og Den Lille Havfruen. Lekene er tilbake i byen med sitt mest dristige eventyr noensinne, når Buzz Lightyear, Woody, Jessie og resten av Toy Story-gjengen rømmer fra de rampete barna og bøllete lekene i Solsiden barnehage. Besøk Arendelles frosne verden med søstrene Anna og Elsa, og deres venner Sven og Kristoffer fra Disneys Frost, når de lærer at ekte kjærlighet overvinner alt.

Familieshowet Disney On Ice er blitt en tradisjon for mange og er et flott julegavetips som både barn og voksne har glede av.

Foreningen Tiltak inviterer til isshow i Oslo Spektrum onsdag 24. januar kl 18.30 og vil gjerne kartlegge hvor mange som er interessert.  Meld derfor interesse til Geir på geir@tiltak.org.