Familie på fire på Oslotur

[vc_row][vc_column width=»1/1″][vc_single_image image=»670″ border_color=»grey» img_link_target=»_self» img_size=»full»][vc_separator type=»transparent» position=»center» thickness=»60 px»][vc_column_text el_class=»ingress» css=».vc_custom_1430509138952{margin-right: 120px !important;margin-left: 120px !important;}»]En flott familie på fire fra Bergen fikk i vinter Oslo-tur av Foreningen Tiltak. Der ble det både Peppes Pizza og Disney on Ice, og deilig hotellweekend på Scandic Holmenkollen Park Hotel.[/vc_column_text][vc_separator type=»transparent» position=»center» thickness=»35 px»][vc_column_text css=».vc_custom_1430509128669{margin-right: 120px !important;margin-left: 120px !important;}»]Foreningen Tiltak dekket både fly og opphold på familien som ankom Oslo fredag og ble innlosjert på Scandic Holmenkollen Park Hotel. Her kunne de nyte alle hotellets fasiliteter. Hotellet har moderne spa- og bassengavdeling og beliggenheten rett ved siden av Holmenkollbakken innbyr til en rekke aktiviteter og opplevelser.

Etter en rolig start på lørdagen hadde Foreningen Tiltak invitert hele familien på middag på Peppes Pizza. Deretter bar det til Oslo Spektrum og showet Disney on Ice for den flotte familien. Her fikk de oppleve Sebastian og Ariel fra Disneys Den Lille Havfruen, den hårfagre Rapunsel og den sjarmerende banditten Flynn fra Disneys To på rømmen og selvfølgelig Udyret og Belle.

Skal vi dømme etter tilbakemeldingen Foreningen fikk fra mammaen i familien, koste de seg veldig i hovedstaden, og fikk et hyggelig lite «friminutt». «Tusen, tusen takk for en kjempeflott helg på Scandic Holmenkollen Park Hotel, for flybilletter og Disney on Ice-billetter. En fantastisk helg i en tøff hverdag, vi har storkost oss og virkelig slappet av med spa og masse bading», skrev den hyggelige mammaen etter Oslo-helgen.[/vc_column_text][vc_separator type=»transparent» position=»center» thickness=»35 px» up=»20″ down=»20″][blockquote text=»En fantastisk helg i en tøff hverdag, vi har storkost oss og virkelig slappet av med spa og masse bading» show_quote_icon=»yes» text_color=»#111111″][vc_separator type=»transparent» position=»center» thickness=»32px»][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/3″][/vc_column][vc_column width=»1/3″][vc_facebook type=»standard»][/vc_column][vc_column width=»1/3″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/1″][vc_empty_space height=»40px»][/vc_column][/vc_row]