Foreningen Tiltak | En vellykket førjulstur!

En vellykket førjulstur!

04 jan En vellykket førjulstur!

I desember var det igjen klart for Foreningen Tiltaks årlige julecruise til København. Tilbakemeldingene fra flere av deltakerne tydet på at det var et vellykket avbrekk i juleforberedelsene også i år.

Etter at alle billettene til de reisende var utlevert fikk alle installert seg i lugarene før vi alle igjen møttes til middag og hygge til det som er blitt kjent som ”Det store kolde julebord”, servert i 7 Seas Restaurant. Barna kunne nyte en egen barnebuffet.

Etter frokost morgenen etter, sto timene i København til egen avbenyttelse. Mange valgte å gå i Tivolis julemarked, med alle lysene, julebodene og forlystelsene. Andre foretrakk shopping hvor de store kjøpesentrene var attraktive, mens enkelte ønsket bare å trekke inn julestemningen i et julepyntet København. Atter andre benyttet anledningen til å innta en ”riktig, dansk julefrokost”. En løftet stemning ved retur til skipet vitnet i hvert fall om at alle hadde kost seg masse!

Også på hjemturen ble felles middag inntatt i restaurant 7 Seas, hvor det etter hvert ble høy stemning, og Foreningens representanter fikk flere hyggelige tilbakemeldinger på den hyggelige begivenheten som har blitt en sann juletradisjon for våres mange medlemmer i Foreningen Tiltak!

Foreningen Tiltak takker alle deltakere for turen, og ønsker dere alle et riktig flott år!