Disney on Ice 2017 i Telenor Arena!

Disney on Ice 2017 i Telenor Arena ble nok en gang et fartsfylt familieshow, hvor Foreningen Tiltak hadde flere gjester på plass.

I år var det Frost som utgjorde stammen i showet, denne hjertevarme historien om de kongelige søstrene Anna og Elsa, snømannen Olaf, reinsdyret Sven og issageren Kristoff.

Verter på årets show var Mikke og Minni som geleidet publikum til hovedforestillingen og dennes magiske øyeblikk med spenning, moro, glede, fantastiske lys- og lydeffekter og herlig musikk. Både små og store sang med på «Let it Go» og alle de andre herlige sangene. I tillegg ble et servert gjesteopptredener fra Disney Prinsessene og favorittene fra Disney/Pixar Toy Story, Oppdrag Nemo og Løvenes Konge.

Familieshowet Disney On Ice er blitt en tradisjon for mange av Foreningen Tiltaks gjester, og vi håper alle koste seg også i år med de mange Disney-favorittene og magiske øyeblikk.

Vi gleder oss allerede til neste år!