Kjøreregler i forbindelse med koloniseringen av Mars med Dagfinn Lyngbø

Den kjente og kjøre standup komikeren Dagfinn Lyngbø er endelig klart med nytt show. Kjøreregler i forbindelse med koloniseringen av Mars går på Latter og vi har billetter!

Vi skal til Mars og dette er ikke noe Dagfinn Lyngbø har funnet på. NASA sier det. Og det er ikke så lenge til heller. Og det kan bli stress. Men hvorfor det? Har vi brukt opp jordkloden? Tar robotene over?

Dette er viktig å snakke om. Hvem skal vi sende først? Hvilket språk skal vi snakke der? Tar vi med homeopater? Skal vi ha høyre- eller venstrekjøring? Eller midt i, sånn som i Thailand? Er det fotballcup i helgen? Er det korpsseminar samtidig? Skal vi befolke en annen planet? Og kommer svigermor på besøk? Slik innledes beskrivelsen av showet på dets nettsider.

Foreningen Tiltak har billetter den 10. februar 20201 kl. 19.30 på Latter.  Kontakt Geir på geir@tiltak.org hvis du ønsker billetter.