Foreningen Tiltak | Chess på Folketeateret

Chess på Folketeateret

25 mar Chess på Folketeateret

ABBAs Benny Andersson og Björn Ulvaeus sin første musikal blir endelig satt opp i en fullskalaversjon –  på Folketeateret! Foreningen Tiltak har billetter til showet den 3 september.

Øst møter vest, allianser og lojalitet settes på prøve, og gammelt hat blir til ny kjærlighet! «Chess» er noe så sjeldent som en musikalsk kjærlighets-thriller fra den kalde krigen. I en verden der det internasjonale politiske miljøet står og dirrer, får vi servert en historie om enkeltskjebner som kastes inn i et spill de ikke kan reglene på.

«Chess» var med på å definere musikal- og popsjangeren for en hel generasjon, og byr på en hit-parade uten sidestykke med blant annet “One Night In Bangkok”, “I Know Him So Well” og “Anthem”! Hele forestilligen fremføres på norsk.

Send en mail til geir@tiltak.org om du ønsker billetter!