Foreningen Tiltak | Britney Spears til Norge

Britney Spears til Norge

10 apr Britney Spears til Norge

10. august kommer Britney Spears til Norge og Telenor Arena. Artisten har gjestet Norge flere ganger tidligere og kommer nå som del av en eksklusiv turne i Europa og Nord-Amerika. Foreningen Tiltak har Platinum-billetter til begivenheten.

Britney Spears har de siste fire årene hatt kontrakt i Las Vegas, der showet «Britney: Piece of Me» ​har blitt framført jevnlig. Hun har siden 2013 solgt nesten én million billetter i kasinobyen.  Det er dette showet, som består av en hitparade med alle de klassiske låtene, som nå skal på en eksklusiv turne.

Artistens foreløpige siste album, «Glory», kom i 2016.  Hun har toppet de norske hitlistene en rekke ganger. Første gang var i 1999 med «…Baby One More Time». Forrige gang hun toppet i Norge var i 2012, med will.i.am-samarbeidet «Scream & Shout».

1. august kl 19.30 er hun altså klar for Telenor Arena, og Foreningen Tiltak har noen av de beste billettene som er å oppdrive, nemlig Platinum-billetter. Interesserte kontakter Geir på geir@tiltak.org.