Gu kro gøy!

[vc_row][vc_column width=»1/1″][vc_column_text el_class=»ingress»]Mer enn 60.000 publikummere har så langt moret seg over Bjarte Hjelmelands Gu kor gøy! I løpet av den halvannen times lange forestillingen, skifter han klær, dialekt og personlighet 13 ganger.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=»1/1″][vc_column_text]Gu kor gøy! byr på et vell av morsomme karakterer, inkludert en bejublet parodi på Siv Jensen. I løpet av den halvannen times lange forestillingen skifter han klær, dialekt og personlighet 12–13 ganger. Tekstene er skrevet i samarbeid med humortopper som Lene Kongsvik Johansen, Ingrid Bjørnov og Pernille Sørensen.

«Seriøst moro, gu kor gøy!» VG (5)
«Begavet humor. Utmerkede tekster» Aftenposten
«En revy å bli glad av» Dagbladet (5)
«Bombe av humor og vidd» Bergens Tidende (5)