Foreningen Tiltak ønsker velkommen til Norges råeste Dinnerparty

Til høsten kommer kabaretklubben Wallmans nye danseshow, «Art pop», med fantastiske artister som vil gi en unik middagsopplevelse. Med en fireretters middag hvor artistene også deltar i serveringen, blir dette noe man sent vil glemme.

Wallmans lover at du vil la deg forføre av «visuelt slående bilder, en intim atmosfære og et sprudlende ensemble».  Live musikk, forførende, eksplosiv dans og akrobatikk i verdensklasse står på menyen.  Hos Wallmans garanterer de at du vil forlate oss med alle følelsene utenpå kroppen og et stort smil om munnen.   Foreningen Tiltak gir et smil!

For Tiltak ønsker å invitere noen foreldre som trenger et lite avbrekk i hverdagen på show og middag.  Her vil man få en hyggelig datenight med sin kjære og en energiinnsprøytning man kan leve lenge på!

Interesserte bes kontakte Geir på geir@tiltak.org  Førstemann til mølla vil gjelde dersom interessen er stor.