Foreningen Tiltak | aktiviteter

aktiviteter

Opplevelser og pauser fra sykdom og sykehus, er viktig for psykisk helse og livskvalitet. Det er i sin tur viktige verktøy for helbredelsesprosessen så vel psykisk som fysisk. Angst og usikkerhet har som oftest med fremtiden å gjøre. Vi arbeider med kreft- og hjertesyke barn og deres familier i tiden utenfor sykehuset. Vi gir dem mulighet for nye impulser og mulighet for et pusterom med et smil om munnen.

På denne siden finner du en oversikt over noen av de tiltakene vi planlegger de neste månedene, samt et lite innblikk i hva vi har bidratt til i tiden som gikk.

KOMMENDE AKTIVITETER

Bukkene Bruse lager rumpebrann

Bukkene Bruse vender tilbake og setter fyr på rumpa til trollet!  Billetter får du av Foreningen Tiltak! Bukkene Bruse lurer på hva de skal gjøre i ferien. De to minste vil helst til utlandet, men den største synes det blir altfor dyrt. Han vil heller

Jungelboken - Foreningen Tiltak