Opplevelser og pauser fra sykdom og sykehus, er viktig for psykisk helse og livskvalitet. Det er i sin tur viktige verktøy for helbredelsesprosessen så vel psykisk som fysisk. Angst og usikkerhet har som oftest med fremtiden å gjøre. Vi arbeider med kreft- og hjertesyke barn og deres familier i tiden utenfor sykehuset. Vi gir dem mulighet for nye impulser og mulighet for et pusterom med et smil om munnen.

På denne siden finner du en oversikt over noen av de tiltakene vi planlegger de neste månedene, samt et lite innblikk i hva vi har bidratt til i tiden som gikk.

KOMMENDE AKTIVITETER

Dagfinn Lyngbø – Mars

Kjøreregler i forbindelse med koloniseringen av Mars med Dagfinn Lyngbø Den kjente og kjøre standup komikeren Dagfinn Lyngbø er endelig klart med nytt show. Kjøreregler

mio min mio