Foreningen Tiltak | aktiviteter

aktiviteter

Opplevelser og pauser fra sykdom og sykehus, er viktig for psykisk helse og livskvalitet. Det er i sin tur viktige verktøy for helbredelsesprosessen så vel psykisk som fysisk. Angst og usikkerhet har som oftest med fremtiden å gjøre. Vi arbeider med kreft- og hjertesyke barn og deres familier i tiden utenfor sykehuset. Vi gir dem mulighet for nye impulser og mulighet for et pusterom med et smil om munnen.

På denne siden finner du en oversikt over noen av de tiltakene vi planlegger de neste månedene, samt et lite innblikk i hva vi har bidratt til i tiden som gikk.

KOMMENDE AKTIVITETER

FAMILIE-EVENTYRET PUTTI PLUTTI POTT

«Vil du være med, så heng på!» 🎅🏽🎄 Putti Plutti Pott spilles i Oslo Spektrum fra 14.-16. desember, og vi skal selvfølgelig dele ut billetter i år igjen! Per Aspelins folkekjære eventyrmusikal for hele familien gleder definitivt både store og små. 👨‍👩‍👧‍👦 Og litt ekstra glede kan hjelpe i

FLASHDANCE på Chateu Neuf