Opplevelser og pauser fra sykdom og sykehus, er viktig for psykisk helse og livskvalitet. Det er i sin tur viktige verktøy for helbredelsesprosessen så vel psykisk som fysisk. Angst og usikkerhet har som oftest med fremtiden å gjøre. Vi arbeider med kreft- og hjertesyke barn og deres familier i tiden utenfor sykehuset. Vi gir dem mulighet for nye impulser og mulighet for et pusterom med et smil om munnen.

På denne siden finner du en oversikt over noen av de tiltakene vi planlegger de neste månedene, samt et lite innblikk i hva vi har bidratt til i tiden som gikk.

KOMMENDE AKTIVITETER

Tusenfryd

Foreningen Tiltak inviterer til Tusenfryd! Lørdag 23. april åpnet Tusenfryd dørene for sesongen, med flere nye attraksjoner. Foreningen Tiltak vil gjerne at flest mulig skal

Sister Act på Chateau Neuf