Foreningen Tiltak | aktiviteter

aktiviteter

Opplevelser og pauser fra sykdom og sykehus, er viktig for psykisk helse og livskvalitet. Det er i sin tur viktige verktøy for helbredelsesprosessen så vel psykisk som fysisk. Angst og usikkerhet har som oftest med fremtiden å gjøre. Vi arbeider med kreft- og hjertesyke barn og deres familier i tiden utenfor sykehuset. Vi gir dem mulighet for nye impulser og mulighet for et pusterom med et smil om munnen.

På denne siden finner du en oversikt over noen av de tiltakene vi planlegger de neste månedene, samt et lite innblikk i hva vi har bidratt til i tiden som gikk.

KOMMENDE AKTIVITETER

Sommeravslutning på Tusenfryd

Foreningen Tiltak inviterer hele familien på sommeravslutning på Tusenfryd lørdag 29. juni kl. 13.00.  De tøffeste kan prøve seg på SpinSpider og SpeedMonster, eller en hyggelig rusletur i parken og prøve de litt mindre spektakulære Ballongferden eller Bestefars Bil. Lørdag 29. juni inviterer Foreningen med

Bukkene Bruse lager rumpebrann